۲۶ دی ۱۳۸۷

قوانین جاسازی نمودن عکس های گیگاپن

توجه: این قوانین در تاریخ 1387/10/26 (January 15, 2009) از سایت گیگاپن استخراج و ترجمه شده اند، گیگاپن فارسی هیچگونه مسئولیتی در قبال تغییرات بوجود آمده در این قوانین در آینده ندارد.

برای جاسازی کردن عکس های پانوراما برروی هر سایتی غیر از سایت www.gigapan.org، شما باید از قوانین زیر پیروی کنید. اگر قوانین زیر را متوجه نمی شوید یا با آنها موافق نیستید عکس ها را جاسازی نکنید.

- شما باید قوانین استفاده از سایت گیگاپن را متوجه شده و با آنها موافق باشید.

- شما باید با محدودیت ها و شرایطی که توسط صاحب عکس پانوراما برای آن تعیین می شود موافقت کنید. به یاد داشته باشید که صاحب عکس ها سایت گیگاپن نیست، بلکه کاربران سایت گیگاپن صاحبان عکس ها هستند.

- شما باید حداکثر تلاش خود را بکنید که حق تالیف تمام آثار قانونی و محتوای گیگاپن را رعایت کنید.

- هنگامی که می خواهید عکس های پانورامایی که خودتان خلق نکرده اید را جاسازی کنید، لطفا ابتدا از خالق آن عکس پانوراما اجازه بگیرید. (ما برای توسعه روشی تلاش می کنیم که صاحبان عکس ها بتوانند به طور کلی برای جاسازی عکسهایشان مجوز صادر کنند.)

- در تمام موارد شما فقط هنگامی مسئول هستید از محتوای سایت گیگاپن استفاده کنید که محدودیت ها و شرایط صاحب عکس را قبول نمایید.

- شما متوجه هستید که ممکن است برروی سایت اشتراک گیگاپن محتوای قابل اعتراض وجود داشته باشد، و متوجه هستید و موافقید که ما حق این را داریم که هر محتوایی که صلاح می بینیم را از سایت حذف کنیم، یا دسترسی به آنرا محدود کنیم.

- اگر کاربری درخواست کند، شما باید ظرف مدت 24 ساعت اطلاعات شخصی او یا محتوایی که مربوط به او می شود را حذف کنید.

- شما نباید از گیگاپن به نحوی استفاده کنید/به آن محتوا اضافه کنید که هر گونه قانونی را نقض کند یا حقوق افراد را زیرپا بگذارد. برخی از حقوق افراد که باید رعایت شوند عبارتند از حقوق ذهنی مولفین و حریم شخصی افراد.

- از سایت گیگاپن نباید به عنوان یک سایت میزبان عکس ها برای بنرهای تبلیغاتی، گرافیکی، … استفاده شود.

- شما حق فروختن، کرایه دادن و دسترسی به محتوای گیگاپن را ندارید، مگر آنکه با صاحب اثر و دانشگاه کارنگی ملون به توافق برسید.

- ما حق این را داریم که دسترسی به سایت را محدود کنیم.

- ما حق این را داریم که قوانین ذکر شده را هر زمان که صلاح دانستیم تغییر دهیم. اگر این قوانین را به شکل خاصی تغییر دادیم، ما تلاشمان را می کنیم که از طریق ایمیل به شما اطلاع دهیم.


منبع: Gigapan: Terms of Embedding

هیچ نظری موجود نیست: