۳ آبان ۱۳۸۷

انتخاب چند عکس گیگاپن برای نمایش در یک صفحه جداگانه

آیا تابحال شده تصمیم بگیرید که برخی از عکس های پانورامای گیگاپن خود را انتخاب کرده و در یک صفحه جداگانه برروی گیگاپن نمایش دهید؟ اینکار می تواند دلایل گوناگونی داشته باشد، مثلا شما مایل نیستید هر بار دیگران فقط برای مشاهده چند عکس گیگاپن شما کل پروفایل شما را باز کنند، پروفایل شما از آنجایی که حاوی عکس های پانورامای شما + عکس ها بوکمارک کرده شما و snapshot های شما است، ممکن است - مانند پروفایل من در گیگاپن - بسیار سنگین باشد و باز کردن کامل آن زمان زیادی ببرد.
شما می توانید به راحتی عکس های مورد نظرتان را انتخاب کرده و در یک صفحه جداگانه برروی گیگاپن نمایش دهید. برای اینکار فقط کافی است 2 مرحله ساده زیر را طی کنید:

  1. id مربوط به عکس های گیگاپن خود را پیدا کنید: به صفحه عکس مورد نظر خود بروید و در قسمت آدرس صفحه id عکس را پیدا کنید، مانند شکل زیر:
  2. حالا در قسمت آدرس بار مرورگر خود (جایی که آدرس صفحه قرار گرفته، مانند شکل بالا) این نوشته را تایپ کنید: http://gigapan.org/searchGigapansList.php?ids= حالا در ادامه نوشته، id عکس های مورد نظر خود را اضافه کنید، برای جدا کردن id ها از ویرگول استفاده کنید.
برای مثال می توانید برخی از عکس های من را در یک صفحه جداگانه در آدرس زیر ببینید:
http://gigapan.org/searchGigapansList.php?ids=5246,6713,7017,7346,8042,9010

هیچ نظری موجود نیست: