۱۸ دی ۱۳۸۷

قوانین استفاده از سایت گیگاپن

توجه: این قوانین در تاریخ 18/10/1387 (January 7, 2009) از سایت گیگاپن استخراج و ترجمه شده اند، گیگاپن فارسی هیچگونه مسئولیتی در قبال تغییرات بوجود آمده در این قوانین ندارد.

با استفاده از سایت گیگاپن برای به اشتراک گذاشتن عکس های پانوراما، شما موافقت خود را با قوانین زیر اعلام می نمایید:

- شما مسئول محافظت از رمز عبور خود هستید، بنابراین شما مسئول هرگونه فعالیتی هستید که با استفاده از حساب کاربری شما صورت گیرد.

- شما فقط مسئول رفتار خودتان هستید و همچنین مسئول محتوایی که شما برروی سایت گیگاپن ثبت می کنید، آپلود می کنید، و یا می فرستید.

- شما متوجه هستید که ممکن است برروی سایت اشتراک گیگاپن محتوای قابل اعتراض وجود داشته باشد، و متوجه هستید و موافقید که ما حق این را داریم که هر محتوایی که صلاح می بینیم را از سایت حذف کنیم، یا دسترسی به آنرا محدود کنیم.

- اگر شما زیر 13 سال سن دارید، باید با نظارت مستقیم والدین یا سرپرست خود از این سایت استفاده کنید. برای تمامی افراد زیر 18 سال ایمیلی که ثبت می شود باید ایمیل والد یا سرپرست آنها باشد.

- ما در حال بررسی راه های جدید برای به اشتراک گذاشتن عکس های پانوراما هستیم. با آپلود و انتشار کارهای خود برروی سایت گیگاپن، شما به ما اجازه می دهید تا در آینده کارهای شما را، داخل یا خارج این سایت، در معرض دید عموم قرار دهیم – برای مثال ممکن است ما یک تکنولوژی جدید برای مشاهده عکس ها بوجود آوریم، یا راههایی برای ادغام آنها با سایت های دیگر برای تشویق کاوش در عکس های پانوراما پیدا کنیم. هر کاری که از طرف ما صورت بگیرد، به هرحال ما همیشه نام مالک عکس را اعلام خواهیم کرد و حق تالیف آنرا حفظ خواهیم نمود.

- ما حق این را داریم که دسترسی به سایت را محدود کنیم.

- ما حق این را داریم که قوانین ذکر شده را هر زمان که صلاح دانستیم تغییر دهیم. اگر این قوانین را به شکل خاصی تغییر دادیم، ما تلاشمان را می کنیم که از طریق ایمیل به شما اطلاع دهیم.

منبع: Gigapan: Terms of Service

هیچ نظری موجود نیست: