۲۹ اردیبهشت ۱۳۸۸

کارنگی ملون، روز فارغ التحصیلی

به لطف همکاری Randy Sergent و Jeff Baker بهترین پانوراما گیگاپن مراسم فارغ التحصیلی گرفته شده است: اینجا ببینید. دوربین G10 کانن، دوربین بسیار خوبی برای این منظور بوده، و دوستان ما در گیگاپن سیستمز به نکاتی  در مورد گرفتن اینگونه عکس های پانوراما در جایی که جمعیت زیاد است اشاره کرده اند:

ایده ها و نکاتی برای گرفتن عکس های روز فارغ التحصیلی

ثابت کردن حرکت - تمام صحنه و جمعیت را عکسبرداری کنید، سپس قسمت هایی را که در آنها حرکت وجود داشته دوباره عکسبرداری کنید تا این عکس ها را در مرحلۀ پُست پروداکشن (پس از تولید) به عکس پانورامای نهایی اضافه کنید.

تمرین، تمرین، تمرین - گیگاپن اپیک خود را آماده کنید و قبل از اینکه مراسم فارغ اتحصیلی شروع شود یک عکس آزمایشی از محل خالی مراسم بگیرید تا مطمئن شوید که همه چیز درست است.

موقعیت شما خیلی مهم است - بسته به اطرافتان، سه پایۀ دوربین را جائی بگذارید که بالای جمعیت باشد تا تمام صحنه به خوبی در عکس باشد.

white balance دوربین را بر روی یکی از حالات daylight (نور روز)، cloudy (ابری)، tungsten (تنگستن)، یا fluorescent (لامپ مهتابی) تنظیم کنید.

باطری ها - همیشه مطمئن باشید که یک سری باطری قابل شارژِ اضافه همراهتان هست، شاید لازم شد.

و چند نکته دیگر:

. هنگام استفاده کردن از گیگاپن اپیک، زمان جابجا کردن باطری ها، سیم آنها را جدا کنید تا مطمئن شوید که اگر دکمه OK تصادفا زده شد، باطری ها خالی نمی شوند.

. باطری های قابل شارژ زمانی که برای مدتی استفاده نشوند ممکن است شارژشان کم شود، بنابراین مطمئن شوید که باطری هایی که هفته پیش شارژ کرده اید هنوز هم شارژ هستند.

_______________________________

مطلب بالا ترجمه ای است از مطلب Graduation Day, Carnegie Mellon از وبلاگ رسمی گیگاپن که در تاریخ 18 می 2009 توسط ILLAH منتشر گردیده است.

هیچ نظری موجود نیست: