۸ اردیبهشت ۱۳۸۸

گیگاپن در Mattress Factory

این یک رویداد خیلی مهم است، Matterss Factory که یک موزه خارق العاده در پیتسبورگ پنسیلوانیا است، میزبان نمایشی از کارهای مجسمه ساز Thaddeus Mosley است، در این موزه تکنولوژی گیگاپن بخشی از نمایشگاه است. اینجا یک مقاله درباره این کار عالی می توانید پیدا کنید.

_______________________________

مطلب بالا ترجمه ای است از مطلب GigaPan in the Mattress Factory از وبلاگ رسمی گیگاپن که در تاریخ 27 آپریل 2009 توسط ILLAH منتشر گردیده است.

۵ اردیبهشت ۱۳۸۸

اپیک 100 آرژانتین

این یک عکس سرتاسری زیبا است از دوستان آرژانتینی ما که با استفاده از اپیک 100 و یک Digital Robel (EOS) DSLR گرفته شده است. من عاشق عکس های سرتاسری هستم که در عصر گرفته شده اند و آسمان از چپ به راست تاریک تر می شود.

_______________________________

مطلب بالا ترجمه ای است از مطلب Argentina Epic 100 از وبلاگ رسمی گیگاپن که در تاریخ 24 آپریل 2009 توسط ILLAH منتشر گردیده است.

۱ اردیبهشت ۱۳۸۸

جایزه اثر هنری پیتسبورگ بزرگ

تبریک می گویم به برنامه Manchester Craftsmen's Guild MCG Youth، و Dror Yaron خودمان، که فینالیست های جایزه "اثر هنری" از انجمن هنرهای پیتسبورگ بزرگ هستند. این یک افتخار بزرگ برای کار آنهاست برای:

استفاده از تکنولوژی گیگاپن برای توسعه تجربه های یادگیری که جوانان را به جوامع آنها متصل کرده است و همچنین باعث بوجود آمدن همکاریهایی در سرتاسر جهان شده است.

_______________________________

این مطلب ترجمه ای است از مطلب Great Pittsburgh Work of Art Award از وبلاگ رسمی گیگاپن که در تاریخ 20 آپریل 2009 توسط ILLAH منتشر گردیده است.

۲۵ فروردین ۱۳۸۸

اپیک 100

خوب تا الان دیگر همه می دانند که گیگاپن سیستمز اپیک 100 را ارائه کرده است. ما بسیار از این مساله خوشحال هستیم، و نمی تونیم صبر کنیم تا ببینیم چه کسی از جامعه ما چند دوربین DSLR را با آن امتحان خواهد کرد. ما را از این مساله آگاه کنید تا ما هم به همه اطلاع بدهیم.

_______________________________

این مطلب ترجمه ای است از مطلب Epic 100 از وبلاگ رسمی گیگاپن که در تاریخ 14 آپریل 2009 توسط ILLAH منتشر گردیده است.

۲۴ فروردین ۱۳۸۸

جستجوی سریع!

فقط برای اینکه اگر تابحال متوجه نشده اید می گویم، با تلاش های برجسته ی تیم نرم افزار گیگاپن، یک سیستم جدید جستجو ارائه شده است. جستجو خیلی سریعتر شده و من پیشنهاد می کنم که حتما امتحانش کنید، کلمات مورد علاقه خود را جستجو کنید و نتایج را هم برای عکس های پانوراما و هم اطلاعت حاشیه ای ببینید. لذت ببرید، و تشکر دوباره از مهندسان نرم افزار که به سختی بر روی آن کار کردند.

_______________________________

این مطلب ترجمه ای است از مطلب Fast search از وبلاگ رسمی گیگاپن که در تاریخ 13 آپریل 2009 توسط ILLAH منتشر گردیده است.

۱۴ فروردین ۱۳۸۸

گیگاپن های O'Hare شیکاگو

فقط برای اینکه اگر تابحال خبردار نشده اید، شیکاگو یک مجموعه خارق العاده از گیگاپن های چاپ شده در اندازه اصلی که عرض آنها 30 پا است را در سالن های فرودگاه O'Hare اعلام کرده است، به همراه صفحات لمسی که مسافران می توانند در گیگاپن های CREATE lab و گیگاپن های دیگر کاوش کنند. یک مطلب هم از Daily Herald در این مورد هست. همچنین، شما می توانید از وبسایت توریستی شیکاگو دیدن کنید و در واقع اینجا در گیگاپن ها سیاحت کنید.

_______________________________

این مطلب ترجمه ای است از مطلب Chicago O'Hare GigaPans از وبلاگ رسمی گیگاپن که در تاریخ 3 آپریل 2009 توسط ILLAH منتشر گردیده است.